Description
משבר נגיף הקורונה הותיר ארגונים וחברות גדולות בשוקת שבורה ביכולת שלהם לפתח אסטרטגיה מתאימה לתקופת המשבר. חלק מהארגונים בוחרים לחכות עד יעבור זעם בתיקווה שלאחר תקופת המשבר המציאות המוכרת תחזור וכך יוכלו להמשיך בשגרת העבודה המוכרת להם. אחרים בוחרים להגיב מהר יותר ולצמצם עלויות והוצאות ומרכזים את כל מאמציהם לשרידות כלכלית ואחרים מנצלים את תקופת המשבר לבחינה מחדש של העסק שלהם, מוצרים שווקים ותוכנית אסטרטגית. אך כולם חווים את אותה מציאות כאוטית שמשנה סדרים והרגלים שלהם היינו מורגלים שנים ארוכות. אחת השאלות שמנהלים שואלים את עצמם היא כיצד אני יכול להוביל את העובדים שלי במציאות שבה יש עמימות וחוסר וודאות כאשר אני בעצמי לא יודע את התשובות.. אז איך עושים את זה