קורס זה מלמד בודקי תוכנה את בכלים הטובים ביותר לניהול עבודתם מול יתר אנשי הארגון. העבודה היומית של בודקי התוכנה כולל עבודה מול גורמים רבים מסוגים שונים: לקוחות פנימיים וחיצוניים, אנשי פיתוח, הנהלה, עבודה בצוותים רב-לאומיים ועוד. כל אלו מהווים אתגר לא קטן בייחוד לאור העובדה שבודקי התוכנה הינם בבחינת השוטר הרע, המתריע כל הזמן על בעיות במוצר. הקורס מלמד כיצד לפעול במצבים נפוצים רבים ומה הן הטכניקות הטובות ביותר להצגת בעיות בצורה לא פוגענית.

 

משך – יומיים
 

קהל יעד – בודקי תוכנה ידניים או בודקי תוכנה המשתמשים באוטומציה

 

קורסי QA מומלצים נוספים

כלים-לתכנון-מתקדם-של-מערך-בדיקות-ואופטימיזציה, הרחבה-לבודק-תוכנה-Agile–המסלול-המהיר, הרחבת-AGILE-להסמכת-בודק-תוכנה-בסיסית, תקשורת-בין-אישית-ויכולות-הבעה-לבודקי-תוכנה, קורס-הכנה-להסמכת-בודק-תוכנה-בכיר, קורס-QA, סדנה-אינטנסיבית-להכנה-למבחן-CTFL, בדיקות-תוכנה-בעולם-הדיגיטלי-החדש-אוטומציה-DevOps-ומה-שמעבר, QA-מחקרי–בדיקות-תוכנה-על-ידי-חקר-המערכת, מדדים-ושיטות-הערכה-לביצוע-בדיקות-תוכנה-QA-איכותי, קורס-MTM–לימוד-כלי-הבדיקות-של-מיקרוסופט, קורס-Perl, הערכת-סיכונים-בתהליך-QA, אוטומציה-תוך-שימוש-ב-Ranorex, שיפור-תהליכי-ה-QA-בארגון, אוטומציה-לבודקי-תוכנה, קורס-בדיקות-אתרי-WEB, כתיבת-מפרט-בדיקות-איכותי

לרשימה של כל קורסי הייטק

 

תכנים

להיות אסרטיבית
הסולם
NO יעיל
תרגיל סימולציה # 3 - צוות בדיקות
נוסחה אסרטיבית
תרגיל סימולציה מס '4 - צוות פיתוח
מתן משוב של אחרים
איך לתת משוב
מדוע אנשים נמנעים במתן משוב?
למה לאנשים יש קשיים במתן משוב?
איך אנשים מגיבים למשוב?
איך ללמוד ממשוב?
מבוא
מבוא
ערוצי התקשורת היומית שלנו
תכונות מסווג תחת "מהנדס מבחן טוב"
תקשורת טובה - על מה כל העניין?
תן לי סיבה טובה למה? (תרגיל מצגת)
תרגיל סימולציה מס '1 - צוות בדיקות
תקשורת הפרויקט
הבנת התקשורת בסביבת הפרויקט שלך (פעילות גופנית)
להיות משכנע יותר במשא ומתן - להשפיע על אחרים
הצגת עמדתנו (דיון)
איך לא לשכנע אחרים
6 הפרדיגמות לאינטראקציה אישית
תרגיל סימולציה מס '2 - צוות פיתוח
תרגיל סימולציה מס '5 - צוות פיתוח (אם הזמן מתיר)
סקירה טובה מיומנויות מצגת
רטרוספקטיבה
שלך "לקחת משם" לשיפור
סוגר את הדיון
מטרות
להבין מה תקשורת, תקשורת טובה, תקשורת יומי בחיי הבוחנים
להבין איך תקשורת טובה יכולה לעזור לבוחן בעבודה היומיומית שלו עם קבוצה מקצועית אחרת.
לסקור 6 פרדיגמות של אישים, ולדעת לזהות אותם.
להבין אסרטיביות, מה זה אומר ואיך זה צריך לשקף את העבודה שלנו.
לתרגל תרחישים יומיומיים של תקשורת באמצעות סימולציות.
להבין נקודות מבט וכיצד להסתכל על אחרים להציג נקודות.
לדון בהנחיות למצגת טובה.
להבין היכן נוכל ליישם מיומנויות תקשורת טובות לאורך בחינת מחזור החיים
לדון שפת הגוף, ועוד רך מיומנויות למצגת טובה
דנו כיצד לנהל משא ומתן, ומה היא גישה טובה negotiator
דון להגדיל את היכולות האישיות שלך

רוצים לקבל הצעת מחיר?
השאירו פרטים »
או חייגו 03-6176666

29/04/2019

חזרה

מעוניינים במידע נוסף?

מלאו פרטיכם ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

  • *שם מלא:

  • *אימייל:

  • *טלפון:

  • *נושא הפניה:

  • פירוט הפניה:

  • קבוצת סלע

    הוקמה בשנת 1990 עם החזון להבאת הידע המתקדם ביותר בטכנולוגיות השונות לתעשיית ההיי-טק, בדגש על פרקטיקה ואיכות, ומעניקה כיום שירות ל- 800 לקוחות מרוצים ברחבי העולם. סלע מגשימה מידי יום את החזון שלה בכך שהיא מהווה מרכז הדרכה ומרכז טכנולוגי, עם התמקדות והובלה בטכנולוגיות השונות והמתקדמות ביותר ודואגת שגם לקוחותיה יישארו מעודכנים כל העת על ידי קורסים, כנסים, הדרכות, ייעוצים, בתים פתוחים, מיקור חוץ וכו'.

    הצטרפו לרשימת הדיוור של סלע  »
  • מכללת סלע

    מציעה לאקדמאים, לחיילים משוחררים ולמועמדים פוטנציאליים מסלולי לימוד ייחודים פרי פיתוח מקורי של מהנדסי תוכנה ומחשבים בכירים בקבוצת סלע. צוות המרצים של מכללת סלע מורכב מבכירי אנשי המיחשוב בישראל. הלימודים מתקיימים בכיתות מהמשוכללות והחדישות ביותר בארץ. שיטות הלימוד החדשניות כוללות תרגול והפעלה של הסטודנטים בשילוב לימודים מהבית בשיטת ה-E-Learning.

    הצטרפו לרשימת הדיוור של סלע  »
  • אתר הסטודנטים

    במערכת הלמידה של מכללת סלע תוכלו לקבל מידע לגבי לוח השעות שלכם, לצפות בשיעורים מוקלטים, לקרוא הודעות, להגיש עבודות ועוד.

    כניסה לאתר הסטודנטים »