סדנה זו מלמדת את הטכניקות לפיתוח תוכנה בשיטה מונחית עצמים. הסדנה מתחילה בלהסביר את המושגים של מתודולוגיית ה-Object Oriented כגון: מחלקות, אובייקטים, הודעות מסוגים שונים, ירושה רגילה, ירושה מרובה ופולימורפיסם. לאחר מיכן אנו נחשפים למגוון של מקרי דוגמא והדרכים למפות אותם בטכניקת האובייקטים. בסדנה נלמד כיצד פיתוח תוכנה בעזרת מיפוי של טכניקת האובייקטים מאפשר לנו לפתח תוכנה טובה יותר ולקשר טוב יותר בין עולם התכנות לעולמם של המשתמשים בתוכנה.
משך – יום אחד
קהל יעד – מנתחי מערכות, מעצבי תוכנה, מנהלי פרויקטי תוכנה ותוכניתנים הצריכים ללמוד על עולם ה-Object Oriented
קורסי תכנות נוספים בתחום לימודי ++C
פיתוח-קוד-נקי-וטכניקות-רפקטורינג, ללמוד-את-ספריות-ה-Boost-CPP, קורס-תכנות-בשפת-C, קורס-תכנות-בשפת-CPP-כולל-עיצוב-מונחה-עצמים, סדנת-תכנות-יעיל-בשפת-CPP, תכנות יעיל בשפת ++C למערכות משובצות מחשב, תבניות-עיצוב-תוכנה-ב-CPP, תכנות-מתקדם-בשפת-C, ניפוי-שגיאות-תכנות-ב-CPP, תכנות ב- ++C, הסטנדרטים האחרונים, מבוא-לעיצוב-תוכנה-בשיטת-Object-Oriented, מעבר-ל-CPP-מודרני, פיתוח-תוכנה-מבוסס-בדיקות-לתוכניתני-CPP
לרשימה של כל קורסי הייטק
תכנים
מבוא OOP
מהו אובייקט?
אובייקט - מבנה, זהות, מדינה והתנהגות
מבצע אובייקט, תכונות, מחזור חיים, ממשק ויישום
מהו מחלקה?
יחסים
האגודה
צבירה
הרכב
הכללה
התמחויות מרובות
פולימורפיזם
פרודוקטיביות תוכנה גורמים
הנדסת תוכנה טכניקות
מושגים מרכזיים של OOP
תכונות OOP
שפות OOP
מסורתית לעומת OOP
גישות עיצוב
פירוק פרוצדורלי
עיצוב מסורתי disadvantages
מונחה עצמים מונחה עצמים
אובייקטים לפי תפקידיהם
יתרונות
חסרונות פוטנציאליים
חזרה